Pit Bike MRF 140 TTR
search
  • Pit Bike MRF 140 TTR
  • Pit Bike MRF 140 TTR
  • Pit Bike MRF 140 TTR
  • Pit Bike MRF 140 TTR
  • Pit Bike MRF 140 TTR
  • Pit Bike MRF 140 TTR

Pit Bike MRF 140 TTR

MRF140TTR
w magazynie
 

Czas wysyłki: 24h

 

Koszt dostawy: już od 14 zł

 

Darmowy zwrot: 14 dni

5 699,00 zł
Brutto
Ilość

Pit bike MRF 140 TTR to atrakcyjna oferta zarówno dla nowicjuszy, jak i bardziej zaawansowanych jeźdźców. Idealnie nadaje się do ćwiczeń, ale też doskonale poradzi sobie podczas zawodów terenowych. Jego solidny silnik, płaskie, komfortowe siedzenie oraz obszerny zbiornik paliwa to odpowiedź na potrzeby osób, które cenią sobie komfort. To tylko niektóre z licznych atutów tego motocykla. Model TTR jest rekomendowany dla młodych osób powyżej 12 roku życia oraz dla dorosłych, którzy szukają nie tylko dobrej zabawy, ale także chcą spróbować swoich sił w rywalizacji sportowej.

  • Silnik o pojemności 140 cm3. Sprawdzona konstrukcja, która łatwo poddaje się tuningowi – np. wymianie gaźnika lub wałka rozrządu. Nawet bez tuningu, spora moc przy wadze 65 kg w zupełności wystarcza do dynamicznej jazdy i sprawdzi się podczas wyścigów.
  • Niedrogi w eksploatacji. Kickstarter stanowi znaczne uproszczenie konstrukcji. Dzięki niemu pit bike jest nie tylko lżejszy, ale również łatwiejszy w obsłudze i tańszy w eksploatacji.
  • Wzmocniony stalowy wahacz zwiększa trwałość i umożliwia śmielszą jazdę w trudnych warunkach. Aluminiowe felgi z kolei są lekkie, ale jednocześnie poradzą sobie z ostrzejszym traktowaniem.
  • Boczne owiewki z tyłu nie tylko dobrze wyglądają. Ich zadaniem jest też ochrona ridera przed przypadkowym dotknięciem gorących elementów układu wydechowego.
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe i miedziane klocki to doskonałe połączenie. Pozwala pewnie i płynnie wytracić prędkość, a trwałe klocki zmniejszają koszty eksploatacji i znacznie ułatwiają obsługę.
  • Pit bike posiada stopkę boczną w standardzie. Duży zbiornik paliwa o pojemności 5,1 litra pozwala na długą zabawę w terenie.
  • Wygodne, płaskie siedzenie i koła w rozmiarze 14 i 12 cali sprawiają, że TTR pomieści także wyższych kierowców.

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować MRF.

PAL i JEDŹ – pit bike gotowy do jazdy!

Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi PAL i JEDŹ! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa PAL i JEDŹ składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.

Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike’a to 200 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji przygotowanie pit bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem 56 300 01 90.

Na PAL i JEDŹ składa się:

  1. wymiana oleju silnikowego,
  2. ustawienie gaźnika,
  3. ustawienie luzów zaworowych,
  4. smarowanie filtra powietrza,
  5. ustawienie luzu linki gazu,
  6. smarowanie linki gazu,
  7. ustawienie luzu linki sprzęgła,
  8. smarowanie linki sprzęgła,
  9. regulacja układu hamulcowego,
  10. smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
  11. smarowanie osi kół,
  12. smarowanie elementów zawieszenia,
  13. sprawdzenie naciągu łańcucha,
  14. sprawdzenie ciśnienia w oponach,
  15. motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,
  16. (OPCJA) montaż licznika motogodzin, dodaj do koszyka razem z usługą PAL i JEDŹ.

PIT BIKE MRF 140 TTR – najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest pit bike MRF 140 TTR?

Dzięki prostej budowie i obsłudze MRF 140 TTR będzie doskonałym wyborem dla nastolatków, które już mają doświadczenie z pit bike lub dla dorosłych. Może również posłużyć do startów w zawodach. Jego silnik stanowi doskonałą bazę do tuningu, a moc można łatwo podnieść przez wymianę gaźnika i wałka rozrządu. Terenowe opony pozwalają ujeżdżać go w każdych warunkach, a w szczególności na torach motocrossowych.

Czy jazda na pit bike jest bezpieczna?

Odpowiedź na to pytanie może być tylko jedna i brzmi – tak! Treningi i zawody odbywają się na zamkniętych obiektach, więc na nitce toru nie ma osób postronnych, a także niebezpiecznych przeszkód terenowych w postaci krawężników, ławeczek, drzew itp. Dzięki temu można skupić się tylko i wyłącznie na jeździe oraz rywalizacji. Możesz zminimalizować ryzyko kontuzji kupując wysokiej jakości ochraniacze i certyfikowany kask.

Opis

Pojemność
140 cm3
Typ silnika
4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem z chłodnicą olejową
Moc silnika
12 KM
Wysokość siedzenia
81 cm
Rozruch
Kicskstarter
Skrzynia biegów
Manualna 4-biegowa
Hamulce
Hydrauliczno - tarczowe
Średnica kół przód/tył
14'/12'
Waga
73 kg
Rolgaz
standard
Zbiornik paliwa
5,1 l
Gdzie chcesz jeździć?
Teren
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.