Pit Bike MRF 120 TTR e-start
search
  • Pit Bike MRF 120 TTR e-start
  • Pit Bike MRF 120 TTR e-start
  • Pit Bike MRF 120 TTR e-start
  • Pit Bike MRF 120 TTR e-start
  • Pit Bike MRF 120 TTR e-start
  • Pit Bike MRF 120 TTR e-start

Pit Bike MRF 120 TTR e-start

MRF120TTRE
w magazynie
 

Czas wysyłki: 24h

 

Koszt dostawy: już od 14 zł

 

Darmowy zwrot: 14 dni

5 499,00 zł
Brutto
Ilość

Pit bike MRF 120 TTR e-start to wyjątkowy element naszej oferty. Choć w teorii jest skierowany do dzieci w wieku od 9 do 12 lat, w praktyce jest to pojazd, który świetnie sprawdzi się również u młodzieży oraz osób dorosłych. Dzięki elektrycznemu rozrusznikowi oraz półautomatycznej skrzyni biegów, jego obsługa jest wyjątkowo prosta, zapewniając jednocześnie maksymalną przyjemność z jazdy. To właśnie ta przyjemność jest najlepszym opisem MRF 120 TTR e-start. Dodatkowo, duże koła wyposażone w terenowe opony oraz niski ciężar to idealne połączenie, które wzbudza entuzjazm

  • Silnik o pojemności 120 cm3. Bardzo dobre osiągi, które zadowolą nawet dorosłych. Zastosowanie elektrycznego startera znacznie upraszcza korzystanie z pit bike'a – zamiast kopać się z kopką, wystarczy po prostu wcisnąć przycisk i ruszyć. W razie potrzeby TTR posiada także kickstarter.
  • Półautomatyczna skrzynia biegów. Łatwa do opanowania nawet przez mniej wprawionych kierowców. W tym modelu chodzi przecież o dobrą zabawę.
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe. Dzięki nim precyzyjnie zatrzymasz pit bike, bez względu na warunki. Miedziane klocki są nie tylko skuteczne, ale również wytrzymałe, więc można być spokojnym o koszty utrzymania.
  • Koła o średnicy 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu.
  • Siedzisko na wysokości 750 mm. Dzięki temu pit bike nadaje się takżę dla dzieci.
  • TTR w standardzie posiada także ograniczający hałas dB killer, przydatny zwłaszcza przy treningach odbywających się bliżej zabudowań.

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować MRF.

PAL i JEDŹ – pit bike gotowy do jazdy!

Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi PAL i JEDŹ! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa PAL i JEDŹ składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.

Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike’a to 200 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji przygotowanie pit bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem 56 300 01 90.

Na PAL i JEDŹ składa się:

  1. wymiana oleju silnikowego,
  2. ustawienie gaźnika,
  3. ustawienie luzów zaworowych,
  4. smarowanie filtra powietrza,
  5. ustawienie luzu linki gazu,
  6. smarowanie linki gazu,
  7. ustawienie luzu linki sprzęgła,
  8. smarowanie linki sprzęgła,
  9. regulacja układu hamulcowego,
  10. smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
  11. smarowanie osi kół,
  12. smarowanie elementów zawieszenia,
  13. sprawdzenie naciągu łańcucha,
  14. sprawdzenie ciśnienia w oponach,
  15. motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,
  16. (OPCJA) montaż licznika motogodzin, dodaj do koszyka razem z usługą PAL i JEDŹ.

Pit bike MRF 120 TTR e-start – najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest pit bike MRF 120 TTR e-start?

Choć zalecany wiek użytkowników tego motocykla wynosi od 9 do 12 lat, to tak naprawdę to jeden z najbardziej uniwersalnych pit bike na rynku – idealny na początek przygody z jednośladami, nawet dla dorosłych. Duże koła, niska masa, elektryczny starter i półautomatyczna skrzynia sprawią, że każdy szybko złapie podstawy i będą cieszyć się jazdą.

Gdzie można jeździć na pit bike?

Z roku na rok rośnie popularność tego sportu w Polsce, co sprawia, że nawet w mniejszych miastach z łatwością można znaleźć tor do jazdy na pit bike. Zresztą, do pit bike nie potrzeba specjalnego toru – wystarczy kawałek łąki przy jednorodzinnym domku, żeby dobrze się bawić. Na ambitnych czekają mistrzostwa i puchary na poziomie krajowym, które mogą być wstępem do późniejszych startów w wyścigach motocyklowych.

Opis

Pojemność
120 cm3
Typ silnika
4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem
Moc silnika
9 KM
Wysokość siedzenia
75 cm
Rozruch
Kicskstarter i elektryczny
Skrzynia biegów
Półautomatyczna 4-biegowa
Hamulce
Hydrauliczno - tarczowe
Średnica kół przód/tył
14'/12'
Waga
69 kg
Rolgaz
standard
Zbiornik paliwa
5,1 l
Gdzie chcesz jeździć?
Teren
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.