Pit Bike MRF 160-R Supermoto
search
  • Pit Bike MRF 160-R Supermoto
  • Pit Bike MRF 160-R Supermoto
  • Pit Bike MRF 160-R Supermoto
  • Pit Bike MRF 160-R Supermoto
  • Pit Bike MRF 160-R Supermoto
  • Pit Bike MRF 160-R Supermoto

Pit Bike MRF 160-R Supermoto

MRF160SM-R-T
w magazynie
 

Czas wysyłki: 24h

 

Koszt dostawy: już od 14 zł

 

Darmowy zwrot: 14 dni

7 999,00 zł
Brutto
Ilość

Pit bike MRF 160-R Supermoto opiera się na modelu MRF 140 Supermoto, ale wyróżnia się mocniejszym silnikiem, regulowanym zawieszeniem, wysokiej jakości oponami o dużej przyczepności, aluminiowym wahaczem, kutymi klamkami i wieloma dodatkowymi cechami, które przygotowują go do udziału w rywalizacji sportowej. Spełni oczekiwania doświadczonych miłośników pit bike, idealnie nadając się do intensywnych treningów.

  • Silnik o pojemności 155 cm3. Zastosowano w nim głowicę KLX, dłuższe przełożenia skrzyni biegów, krótki rolgaz i lekkie magneto.
  • Zawieszenie z regulacją. Zarówno w przednim widelcu, jak i w tylnym amortyzatorze DNM 280 ze zbiorniczkiem można ustawić odbicie i kompresję.
  • Fabryczne siedzenie jest na wysokości 740 mm, ale dla niższych riderów przewidziano akcesoryjną obniżaną kanapę.
  • Hydrauliczne hamulce z miedzianymi klockami zapewniają mocną siłę hamowania i wysoką trwałość, co zwiększa bezpieczeństwo i zmniejsza koszty eksploatacji.
  • Crash pady osi kół i nakładki na podnóżki zabezpieczają motocykl przed uszkodzeniami w razie upadku. Zamontowano również wytrzymałą kierownicę typu fatbar.
  • Lekkie i wytrzymałe odlewane aluminiowe felgi SM o średnicy 12 cali ubrano w opony do jazdy po torach asfaltowych.
  • W komplecie znajduje się także stojak pod tylne koło. Tłumik posiada seryjny dB killer.

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować MRF (to proste i niedrogie!).

PAL i JEDŹ – pit bike gotowy do jazdy!

Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi PAL i JEDŹ! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa PAL i JEDŹ składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.

Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike’a to 200 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji przygotowanie pit bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem 56 300 01 90.

Na PAL i JEDŹ składa się:

  1. wymiana oleju silnikowego,
  2. ustawienie gaźnika,
  3. ustawienie luzów zaworowych,
  4. smarowanie filtra powietrza,
  5. ustawienie luzu linki gazu,
  6. smarowanie linki gazu,
  7. ustawienie luzu linki sprzęgła,
  8. smarowanie linki sprzęgła,
  9. regulacja układu hamulcowego,
  10. smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
  11. smarowanie osi kół,
  12. smarowanie elementów zawieszenia,
  13. sprawdzenie naciągu łańcucha,
  14. sprawdzenie ciśnienia w oponach,
  15. motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,
  16. (OPCJA) montaż licznika motogodzin, dodaj do koszyka razem z usługą PAL i JEDŹ.

PIT BIKE MRF 160-R Supermoto – najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest pit bike MRF 160-R Supermoto?

To propozycja dla wymagających riderów o różnym stopniu zaawansowania. Zarówno początkujący, jak i zawodnicy docenią fakt, że już na starcie motocykl posiada duże możliwości regulacji. Został stworzony z myślą o młodzieży od lat 12, ale polecamy go przede wszystkim dla dorosłych. 160-R jest idealne do startów w zawodach Pucharu lub Mistrzostw Polski Pit Bike SM.

Gdzie można jeździć na pit bike?

Motocykle pit bike cieszą się w Polsce coraz większą popularnością i cały czas powstają nowe miejsca, w których można trenować i gdzie odbywają się zawody. Dla dzieci i młodzieży to doskonały wstęp do świata wyścigów motocyklowych, ponieważ mistrzowie świata zaczynali swoją przygodę właśnie od motocykli pit bike i mini gp. To także doskonała zabawa dla dorosłych, którzy mogą szlifować technikę jazdy i przez to sprawniej poruszać się na dużych motocyklach.

Opis

Pojemność
155 cm3
Typ silnika
4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem z chłodnicą olejową
Moc silnika
15 KM
Wysokość siedzenia
74 cm
Rozruch
Kicskstarter
Skrzynia biegów
Manualna 4-biegowa
Hamulce
Hydrauliczno - tarczowe
Średnica kół przód/tył
12'/12'
Waga
65 kg
Rolgaz
1/4 krótki
Zbiornik paliwa
3,5 l
Gdzie chcesz jeździć?
Asfalt
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.