- Mini Cross Pit Bike
- Quady
- Dirt Bike
- Rowerki biegowe
-
Części Pit Bike
-
Silnik i osprzęt
- Silniki
- Filtry i akcesoria
- Uszczelki
- Uszczelniacze i o-ringi
- Śruby, nakrętki, podkładki
- Łożyska
- Pokrywy i dekielki
- Głowica
- Zawory
- Elementy rozrządu
- Cylinder i osprzęt
- Sprzęgło
- Kartery
- Tłok i osprzęt
- Skrzynia biegów
- Wał korbowy i osprzęt
- Wałki rozrusznika i osprzęt
- Chłodnice i przewody
- Pompy oleju
- Dekompresatory
- Bagnety i korki
- Pozostałe
-
Nadwozie i osprzęt
- Kierownice i akcesoria
- Dźwignie i akcesoria
- Manetki i akcesoria
- Osłony dłoni
- Rolgazy i akcesoria
- Linki
- Siedzenia
- Plastiki
- Okleiny
- Uchwyty i mocowania
- Airboxy i akcesoria
- Kickstartery
- Ramy i stelaże
- Stópki i akcesoria
- Podnóżki i akcesoria
- Osłony silnika
- Akcesoria supermoto
- Śruby, nakrętki, podkładki
- Pozostałe
- Koła
- Układ napędowy
- Zawieszenie
- Układ hamulcowy
- Układ wydechowy
- Układ paliwowy
- Układ elektryczny
-
Silnik i osprzęt
- Części Dirt Bike
- Części Quad
- Oleje i chemia
- MB Factory
- Odzież
- Kaski
- Gogle
- Ochraniacze
- Akcesoria
- Gadżety
- Outlet
- Bony
Filtruj według
Marka
Marka
Mini GP
Mini GP to specyficzna grupa motocykli typu pit bike stworzona z myślą o sporcie i treningach szosowych. Mini GP wizualnie przypominają motocykle sportowe, posiadają owiewki, kierownicę typu clip-on i pozycję zbliżoną do motocykli sportowych.
Czytaj więcej
Na motocyklach typu Mini GP trenują motocykliści topowych klas wyścigowych, w tym zawodnicy MotoGP i WSBK. Dzięki zastosowaniu podzespołów z pit bike koszt trenowania na Mini GP jest wielokrotnie mniejszy niż w przypadku, chociażby pełnoprawnego supermoto, czy mniejszych motocykli klasy 300 cm3.
Mini GP – motocykl do treningu
Obecnie najpopularniejszym motocyklem klasy Mini GP w Polsce jest Kayo Mini GP 150, które wykorzystywane jest w sumie do dwóch celów:
- Treningów dla motocyklistów – zawodników, ale także motocyklistów drogowych, którzy chcą podnieść swoje umiejętności.
- Startów w zawodach – motocyklami Mini GP można brać udział w Pucharze Polski Pit Bike, gdzie stworzono specjalną klasę dla Mini GP.
Mini GP nadają się także dla starszych dzieci. Rodzice najczęściej podejmują decyzję o przejściu na Mini GP u dzieciaków, które mają już doświadczenie z pit bike supermoto i chcą kontynuować karierę sportową.
Mini GP – tanie ściganie na motocyklu
Dlaczego Mini GP jest idealne do treningu? Na pewno punktem numer jeden będą bardzo niskie koszty eksploatacji. Jednostka napędowa o pojemności 150 cm3 pochodzi z innych modeli Kayo – dostępność do części zamiennych jest ogromna, a silniki Kayo słyną z bezawaryjności i prostoty. Kolejnym argumentem będzie typowo szosowa pozycja za sterami, z możliwością regulacji i dostosowania do swojej budowy ciała.
Mini GP mają może „mini” w nazwie, ale na motocyklach tego typu zmieszczą się także dorośli i to oni są najczęściej osobami, które decydują się na zakup.
Mini GP w Polsce
Wyścigi Mini GP przeznaczone są dla zawodników od lat 12 i starszych, a wielu entuzjastów to osoby dorosłe. Są doskonałymi motocyklami dla młodych zawodników, którzy chcą kontynuować karierę sportową. W Polsce organizowane są zawody z serii Pucharu Polski Pit Bike SM, gdzie startuje klasa Mini GP.
Jest 2 produktów.
Aktywne filtry